Followers

Tuesday, December 7, 2010

Kedai Doli, Taiping

6hb Disember 2010

Aku, mak dan adik aku pergi bercuti ke Bukit Merah...tapi sebab dah tak tau nak buat apa kat sane..kami pun berjalan-jalan cari makan la di Taiping..

Sebab normally orang akan suggest pergi makan dekat Doli Best Char Kuey Teow in Taiping..dengan bantuan Ms G (Miss GPS ye..name manje untuk dia..hihi)..kami akhirnye jumpe la kedai tu..ingat nak tapau je sebab dah malam..tapi diaorang cakap kalau tapau lambat..so, makan je kat situ..
Sebab nak rase semua, kami order lain-lain so semua benda dapat rase..

Order Mee Rebus, Char Kuey Teow Special dan Nasi Ayam..


 Suasana kedai yang sangat pack


 Nasi Ayam yang sangat sedap


 Mee Rebus


Char Kuey Teow


Char Kuey Teow dia memang best, Nasi Ayam pun sangat sedap..aku pau adik aku punye Nasi Ayam tu..

Mee Rebus pun sedap sebab mak aku pun puji sedap..

Recommended..sesape gi Taiping, datang la sini ye..=)

Malynn:)

No comments:

Post a Comment