Followers

Wednesday, December 28, 2011

Alhamdulillah

Alhamdulillah..akhirnye dah pindah rumah sepenuhnye..

Semua barang dah pindah rumah baru..tapi memang rumah macam tongkang pecah lagi..sebab set bilik tidur tak sampai lagi..tidur je depan tV..almari baju pun tak ada lagi..sangkut je baju sane-sini..Jadinye, nak jemput orang datang rumah, malu lagi..


Main spot yang saya paling suke
adalah meja makan & cermin kat dinding tu

Tempat relax

Setakat ni pun mak & pak mentua serta adik beradik sebelah En Suami adelah datang menjenguk sekejap..

Sebelah aku, belum berkesempatan lagi..sebab aku kene pandai masak sedap-sedap dulu..baru berani nak ajak diaorang datang rumah dan jamu makan sekali..hihi

Untuk malam kedua dirumah baru, mari lah meraikannya dengan "Dinner For Two"..

Telur Dadar

Nasi Goreng Resepi Mak Saya

Nasib baik dapat suami tak kisah makan apa..jadinye boleh lah dia jadi "Tikus Putih" saya untuk rase semua resepi yang saya masak..huahaha..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment