Followers

Thursday, October 27, 2011

Hadiah Kahwin

Walaupun dah 2 minggu kahwin, tapi masih ade lagi sahabat-sahabat yang bagi hadiah..alhamdulillah..semuanya dihargai dan amat berguna buat saya..now tengah tunggu lagi 2 pending presents from colleague dan kawan En Suami...

Ni hadiah yang dapat dari kawan-kawan dan sedara mara sebelah aku
dan ade 1 dari kawan En Suami

Ni ex colleague Fisher bagi..
Skin Care Products & Perfumes for Men  & Women
Cute... :)

Hadiah sebelah En.Suami lupe nak snap gambar..ade dekat kampung Teluk Intan..nanti dah pindah rumah baru bawak balik sini..banyak gak dapat..ade dapur, set pinggan mangkuk, periuk nasi..

Most of hadiah yang aku nak semua dapat..cume nak peti ais 2 pintu., TV LCD, dan mesin basuh automatik 8kg je tak dapat lagi..tak ade orang nak bagi..hikhik

Oh, hari tu bos-bos, sedare-mare, kawan-kawan ade bagi duit..banyak gak la dapat..alhamdulillah..dan duit tu aku belikan TV LCD 32"..thanks kepada yang menyumbang..duit tu dah aku gunekan sebaik mungkin..terima kasih banyak-banyak..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment