Followers

Thursday, October 20, 2011

Saya Bukan Pendendam

Kalau ada orang buat jahat dekat saya, saya ok je..marah, sedih, kecewa sekejap je..pastu malas nak fikir lagi..

Saya redha je..bagi saya nothing lost kalau benda yang orang buat kat kite tu tak sampai mendatangkan benda-benda buruk pada kite..still ok..

Menerima sesuatu adalah lebih senang daripada nak berdendam-dendam..
Dan semestinya setiap dugaan dan kejahatan yang orang buat dekat kite tu, akan ade penyelesaian & pembalasannya..

Tapi kadang-kadang, ade jugak masenye tetibe nak balas dendam bile orang buat jahat kat kite kan..
Tapi aku tak lah sampai nak simbah-simbah asid, pukul orang semua..

Cukup lah aku balas dendam dengan menulis..sambil berkate....
"Aku lagi cantik & lagi kurus dari dia..hahahahaha"...

Puas hati finally..

Dah-dah, insaf cepat..nanti Tuhan balas dekat ko baru tau.. ;(

Malynn=p

No comments:

Post a Comment