Followers

Wednesday, January 25, 2012

My Obsession..

Aku sangat obsessed dengan nasi beriani..tak kisah la nasik beriani Melayu ke Arab ke..tapi mamak kene fikir 2-3x sebab tengok mamak tu hensem ke tak..kalau hensem, ok..aku ok dengan beriani mamak..

Sampai hari ni pun aku mengidam sebenarnye nak makan nasik beriani orang kahwin..sebab aku dah try beli kat kedai, tapi macam tak sampai rasa..nak yang orang kahwin punya juga..last aku makan bulan 12 hari tu masa kawan aku kahwin..lepas tu baru ngidam nak makan lagi..setakat ni yang aku dapat makan pun, nasik minyak je...

Mungkin aku obsessed sangat dengan nasik beriani bermaksud nanti dapat anak macam ala-ala Arab kot..hikhik



Set Ayam Kabshah kot..tapau dekat D'Arab Cafe..Nasik + Ayam + 3 side dished..ok lah..dan air sirap limau juga..portion untuk 3 orang makan..total = RM26.00 je..tak ada tax..=)

Malynn:)

No comments:

Post a Comment