Followers

Wednesday, May 30, 2012

Minggu Depan Sudah 6 Jun

Oo mak aii..minggu depan dah 6 Jun rupanya..cepatnya masa berlalu..eceh3x..

Tak perasan yang birthday aku minggu depan..emm..as usual la memang tak ada nye orang nak celebrate birthday aku nye..selalu every year ada je wishlist untuk birthday aku..ni tahun ni aku lupa lak yang minggu depan birthday aku dan aku pun tak tahu nak wish apa..sebab semua benda yang aku nak, semua out of budget..jangan harap la nak dapat..plus nak beranak lagi, rumah dah nak start bayar lagi..jadinya, wishlist birthday tu aku put aside je lah..tunggu lah 5 tahun lagi nanti baru buat balik wishlist birthday..

Jadinya, birthday minggu depan pergi check up dekat PPUM pastu balik tidur jelah ye Malina..moga mimpi indah-indah je nanti..

Malynn:(

No comments:

Post a Comment