Followers

Sunday, May 6, 2012

Newborn Pixs - Maternity Shoot

Newborn Pixs ni aku ambil as a photographer untuk Maternity Photoshoot aku..jumpa diaorang dekat Beautifulnara.com dan masa tu diaorang ada buat promotion..

Dah book dan set time untuk photoshoot ni 1hb May 2012 dekat Tasik Shah Alam..

Owner Newborn Pixs ni baya-baya kitaorang je..jadinya senang nak deal dan easy going juga la..diaorang husband and wife..

Ni antara moments yang dicaptured oleh mereka..






Apa yang aku suka dengan diaorang ni, diaorang ni effective, quick response, selalu update customer and so on..tak macam satu photographer yang aku dah bayar untuk edit & print gambar kahwin aku hari tu..yang dah dekat 4 bulan tak siap-siap album..duit dah habis bayar lak tu..geram je aku..

Aku memang malas la nak buruk-buruk kan orang kan sebab sesama Melayu..tapi kalau ada orang tanya memang aku tak recommend la..macam wedding package aku ambil dulu tu..dah 2 orang customer diaorang tak jadi continue ambil dengan diaorang sebab aku dah cerita apa yang diaorang buat untuk wedding aku dulu..oppsss..of topic..apa-apa pun aku enjoy photoshoot ni dan gambar-gambarnya..tunggu photobook siap je..pastu baru bayar balance..

Thanks Newborn Pixs crew, Nurul & Hadi..both of you are really nice.. :)

Malynn:)

No comments:

Post a Comment