Followers

Monday, May 28, 2012

Update 33weeks ++ Pregnancy

Aku tak faham kenapa makin nak bersalin makin kerap kena pergi klinik untuk check up..dan sekarang kan aku dah register dekat PPUM, maksudnya aku ada 2 tempat check up yang aku kena pergi..satu dekat KK Puchong yang selalu aku pergi dan satu lagi dekat PPUM..maksudnya every week sampai aku bersalin, ada check up..penatnya la..perut dah la dah besar..masih perlu ke sini ke sana lagi..bertabahlah Malina..huhu

Now Hemoglobin Level aku lak problem..asyik turun je..hari tu elok 11.0 ke atas..ni dah jadi 10.8 dan baru ni 10.6..nurse suruh makan kerang..emmm..tak nak..kerang banyak toksik..tak suka kerang..

Mood lak jangan cakap la..memang ke laut je..i really need a holiday tapi dah tak larat nak jalan sini sana..kaki pun macam start nak membengkak je..

Sekarang duduk lama sikit dah sakit belakang, lenguh-lenguh..berjalan pun sama..macamana nak pergi holidaynya..

Kadang-kadang boleh lak datang mood nyampah nak balik rumah sendiri sebab asyik balik tengok muka laki..bila baby mama nak keluar ni, lepas ni boleh tengok muka baby..ampun kan lah penangan orang mengandung ni..tapi lagi nyampah nak balik rumah ialah bila ada jiran baru pindah sebelah rumah, selamba je bakar lalang rumah dia walaupun nampak orang sidai baju kat luar..dan penuh satu rumah dengan asap..ok fine..ni tak de kena mengena dengan mengandung..ni mengundang masam muka jiran-jiran je..adoii..ada sesapa nak sewa rumah aku tak..aku nak duduk condo..aman sikit..huahahaha..

Ok, next week check up kat PPUM..emmm..penatnya saya...

Malynn:)

No comments:

Post a Comment