Followers

Sunday, September 5, 2010

D'Arab Cafe, Seksyen 7

Weekend yang best sebab berbuka dengan makanan yang sedap2..haha
Dulu sebenarnya Shah Alam ni tak de mende pun tapi sejak tahun ni, macam-macam pembangunan dilakukan dengan pesat dan menjadikan Shah Alam sebuah bandaraya yang sangat la sibuk terutama bile dah petang-petang semua orang nak pergi berbuka kan..

So, semua tempat makan boleh dikatakan full..kalau nak berbuka kat luar kene la plan paling awal 3 hari sebelum tarikh nak pergi sebab kene book awal-awal..kalu tak, nanti penuh..

Sebenarnya juga, kat Shah Alam ni tak lah banyak tempat makan yang best tapi sekarang ni ok..dah banyak kedai-kedai baru buka..

Hari Sabtu hari tu, aku pun try la pergi D'Arab Cafe kat Seksyen 7, Shah Alam..
Ade 2 branch sebenarnye kat Seksyen 7 ni..satu dekat Jalan Zikron (Foodcourt belakang Unisel) & satu lagi kat Jalan Plumbum (Pusat Komersil)..aku pergi yang kat Jalan Plumbum sebabnye restorennya more convinience dan cantik..



Aku dah book dua hari awal, pastu aku sampai pun agak awal..tapi yang sedihnye, makanannye yang kiteorang order Chicken Kabshah dengan satu lagi aku lupe namenye..pastu nak try Barbican Apple..tapi yang sampai Chicken Kabshah je..air suam yang kiteorang minta pun sampai kesudah tak hantar..
Nasib ade sup..kalau tak maybe tercekik gak aku makan..


Mungkin sebab ramai sangat orang pastu diaorang pun tak cukup kakitangan..so, dimaafkan..lagipun makanan dia sedap..tak la nyesal pergi pun..



Kalau pergi hari biase, ok kot..tak la teruk service nye macam mase aku pergi..

Sesape yang berminat nak cube, boleh contact no. kat banner tu..Range harge area RM2 - RM22..yang paling mahal tu "Lamb Hanith" dan yang paling murah adalah mineral water..



Malynn:)

No comments:

Post a Comment