Followers

Thursday, September 23, 2010

Virus 25


Sekarang ni aku tengah diserang virus 25..

Ape virus 25 tu??

Ia adalah virus yang mane korang akan mengalami tekanan, kemurungan, rendah diri, sedih, kesunyian dan segala macam masalah emosi ape bile korang berumur 25 tahun tapi korang tak ada special boyfriend, tunang or husband..

Virus ni akan bertambah-tambah teruk bile kawan-kawan sebaya yang rapat atau pun tak rapat tapi kenal, mesej atau call atau bagitau kat Facebook diaorang nak tunang/kahwin hujung tahun ni..atau dalam mase2 terdekat..

Sebenarnye aku dah lame tak kene virus ni, cume lately ni bile kawan aku sorang terkene ianye terus effect kat aku juga..
Kalau tak, aku biase-biase jelah..hihi

Dan disebabkan virus ni, tak pasal-pasal kami membuat keputusan untuk pergi bercuti lebih cepat, kalau tak kiteorang pergi bercuti tahun depan..

Tolong lah kami...

Malynn:(

No comments:

Post a Comment