Followers

Wednesday, July 3, 2013

Adam & Amin

Tahun ni aku raya dekat sebelah Abu..
Jadi, aku tak lah semangat sangat..hahaha..
tapi bila fikir balik yang kalau balik sana, raya bukan main meriah lagi..kena ziarah keluarga saudara-mara dalam 7-8 biji rumah sehari, jadinya aku pun kena lah semangat..

Dari baju raya satu je, aku dah kena fikir nak kena ada satu lagi baju raya..
Sebab confirm raya betul-betul kat sana..tak kan nak pakai tshirt and jeans lak untuk raya kedua kan..
Adam pun aku dah ready kan satu baju melayu dan satu kasual..anak i dah pandai jalan..
jadinya, semangat gak la maknya nak collect duit raya anak...hahaha..

Semalam aku tak buat apa dengan dia..main berdua je..ayah nya gi outstation..
Ak pun ajar lah dia Amin..meaning salam orang..
kalau bye-bye tu dia dah pandai..flying kiss tak pernah lak aku ajar sebab anak lelaki..tak comel la nak flying kiss..
Selalu dulu kalau balik kampung or jumpa orang memang diaorang akan cakap kat Adam, amin cepat amin..
Tapi budak tu kecik lagi, mana lah nak faham kan..

Jadinya, ni dah macam apa aku cakap..boleh lah ajar dia amin..
Practice 5-6x dan akhirnya dia catch up..kalau tak tangan kanan, dia amin tangan kiri..mana yang dia sempat la..
Hari ni kena practice lagi..agar raya nanti dia dah teror Amin bila orang bagi duit raya kat dia..huahahaha..

-Malynn-


No comments:

Post a Comment