Followers

Tuesday, July 9, 2013

Ephyra Murah?!!

Untuk yang berminat mencuba Ephyra, boleh lah SMS/Whatapps aku di 012-2415823
Ada beberapa customer aku tanya "Kenapa Malin jual Ephyra murah compared dengan yang lain?"..
*Sorry guna aku dan bukan saya..sebab lagi feel nak cerita kalau guna aku..

Ok, soalan ini boleh memberi beberapa perspektif..
Antaranya, customer was-was nak beli dengan aku..aku jual ori ke tiruan ni..ntah-ntah nanti dah transfer duit, barang tak dapat..

So far, all my customers dapat barang 1-2 hari selepas bayaran diterima..it is depends sebab aku ni ada kerja hakiki..which from 9am-6pm..siapa yang dah bagitau awal macam malam sebelum tu atau semalamnya, memang aku boleh pos pagi esoknya atau hari yang sama..tapi kalau aku kat office, korang baru order..probably esok pagi baru aku pos sebab aku memang tinggalkan stok dekat rumah..tak bawak pergi office..Ephyra ni part time aku ye..dan kalau lah korang ni ada sejalan dengan tempat customer kerja hakiki aku, aku boleh drop sekejap..dan kita buat COD je..lagi senang berurusan secara berdepan kan..atau kalau dekat, boleh COD waktu malam..

Tu untuk delivery semua..ni untuk original ke tak Ephyra ni..
Ni, aku authorized dealer dekat kawasan Saujana Putra..tapi siapa yang ada area-area sini ataupun dari negeri lain nak beli, boleh je..tak ada hal pun..orang Penang, Johor, Terengganu pun ada beli dengan aku..tapi ni aku pos la ye..
Eh, lupa lak..jadi semua stok memang aku ambik direct dari pihak Oceanlife..bukan dari orang lain..memang original..

Klik untuk tumbesaran

Ni saya..tak ada dua muka..
Kalau tipu, boleh cari muka ni..haha

Harga murah pulak sebab actually harga aku dapat dari pihak Oceanlife, sama je dengan dealer-dealer lain..
Tapi ada dealer, dia bagi harga mahal tapi ada free gift macam-macam..ada jugak yang bagi harga murah dari aku dan just dapat balik modal je..

Macam aku, aku bagi harga murah tapi tak ada free gift..sebab i is busy..tak ada masa nak fikir free gift apa nak bagi, nak beli kat mana..dan tak semua orang suka free gift yang aku suka kan..so, better bagi harga murah kan..lepas tu harga aku bagi, kira customer untung, aku pun untung..harga aku dah murah lah tu sebab postage termasuk..siapa yang nak COD pun aku hand deliver..jadi kena kira gak semua tu..
Kalau ambil banyak aku bagi murah..dun worry..

Jadi, jangan lah was-was lagi nak beli dengan aku ye..insyaAllah, duit aku dapat nak bagi anak makan..kadang-kadang aku pun makan..hihi..jadinya, aku akan sejujur mungkin dalam berniaga..



Wasalam..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment