Followers

Thursday, June 6, 2013

Birthday Celebration @ Sri Bangi Horizon Garden

A simple birthday celebration at Sri Bangi Horizon Garden..

Ingat nak makan dekat Alicafe Tiga Rasa dekat USJ tapi since adik aku tak nak join, kitaorang pergi Bangi je sebab malas nak bersesak-sesak dekat USJ tu..

Abu baru balik semalam dari Brunei..4 hari dia pergi sana..mak aku ada teman aku dan jaga Adam dekat rumah..jadi, boleh lah belanja mak sekali..walaupun aku nak makan Western Food tapi aku gi makan ikan siakap..supaya semua orang boleh makan..

Baca review macam best je makan dekat Horizon ni..tu yang pergi sini..

Tempatnya agak eksklusif..pelayan beruniform..kedai pun cantik..
Kalau buat gathering apa-apa kat sini pun ok..

Adam dan Opah
Oh..geng dua-dua ni..

Kami ambil set A1..harga RM77.00..dia ada banyak set..ikut berapa orang makan..tapi set A ni, 4-5 orang makan pun ok..

Ada Chinese Tea..
Air-air lain kena order ala carte

Mama dah 28 tahun la Adam

Ada tom yam..sedap tapi pedas sangat..
Lala tu order lain..tak masuk dalam set..RM13.00..tak sedap sangat..

Kailan ikan Masin pun sekali dalam set

Ayam dengan kerabu Mangga dekat atasnya..
Ok lah kot..

Dessert..Tembikai & Agar-agar keras..

Sebenarnya ada Ikan Siakap Steam..yang tu agak sedap..gambar tak ada..sebab aku jaga Adam..dan bagi mak dan Abu makan dulu..ikan tu dah tak rupa ikan dah by the time aku nak makan..jadi, malas nak tangkap gambar

Total Bil

Overall, ok lah nak makan kat sini..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment