Followers

Sunday, June 23, 2013

Jerebu - Masalah Sejagat

Semalam, dalam pukul 7.30am tu aku keluar nak pergi Stadium Shah Alam, sebab ada Pasar Karat dekat situ..
Nak beli stok lauk untuk minggu ni..
Time aku keluar je rumah tu, dah rasa macam dekat Genting dah view nya..
Macam kabus-kabus tu tapi sebenarnya jerebu..had penglihatan masa tu dalam 1km je..
Drive pun tak boleh laju-laju..
Dah settle beli barang kat stadium tu, aku balik rumah..macam lagi teruk je..

Kemudian, pukul 11am lebih macam tu keluar balik sebab nak pergi KLCC..nak hantar Ephyra pada customer..
View still sama teruk..bangunan tinggi semua tak nampak..
Even dalam parking kat KLCC tu pun dah penuh jerebu..dalam KLCC pun sama..

Dan tadi, pukul 8am lebih, aku lalu SKVE..viewnya still sama..seperti dibawah..



Sekolah dah tutup, cuti darurat tak dapat ke sebab aku ni pun dah start batuk-batuk dah..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment