Followers

Thursday, March 6, 2014

JKids, Skypark One City

Macam aku cerita hari tu, kitaorang pergi JKids kat Skypark One City..
Untuk masuk, kena bayar RM30..untuk baby or kanak-kanak..
Parents pun boleh teman..without charge..
Kena pakai stoking..jadi bawak stoking siap-siap..
Dan boleh main berapa lama korang suka..unlimited..

Pergi pagi tak ramai orang..
So, boleh conquer nak main kat mana-mana yang suka..
Ada 2 level..yang bawah more for 2 years and below..
So tak challenging sangat..
Tingkat atas untuk kanak-kanak yang 2years and above la..


Adam ni mula-mula je excited..
Lepas tu ketakutan semua..peluk aku tak lepas..

Ni nak naik level lagi satu

Aku la yang paling suka masuk sini

Dan sini..



Gelongsor ni tinggi jugak..
Aku ingat nak naik..muat tapi takut terlebih muatan nanti roboh pulak kan..
Ada budak-budak lain datang lepas tu, memang asyik ulang-ulang naik gelongsor ni..



Duduk je kat sini tak gerak-gerak..

Kat sini banyak kedai makan..semua kedai makan la..
Dah main, boleh pergi makan..ni makan dekat Old Town je..






Apa yang aku boleh concluded is Adam is not ready for something macam ni lagi..
Dia tak biasa..dan kena ada ramai budak-budak lain, baru dia nak main..kalau sorang-sorang dia tak nak..

Kalau tak tau nak bawak anak pergi mana, boleh la datang sini atau mana-mana JKids punya cawangan..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment