Followers

Wednesday, March 5, 2014

Wondermilk, Uptown Damansara

Ni kisah Jumaat lepas..
Adik aku mintak bawak dia pergi dentist sebab gigi yang dia tampal sebelum tu sakit sangat..
Lepas jumpa dentist, terus pergi Uptown Damansara sebab aku nak pergi ambik catalog untuk exhibition esoknya dekat UiTM..

Dah ambik catalog tu, aku pun memang dah lapar sangat..jadinya terus ajak adik aku makan kat area tu je..
Aku tahu memang ada Wondermilk dekat area ni tapi tak tahu kat belah mana..
Berpusing-pusing 2-3 kali, akhirnya jumpa..
Dekat dengan Klinik Dentist Dzul..parking pun memang azab..just parked je tepi jalan..tawakal jelah..




Aku memang first time la datang sini..
Mula-mula kitaorang duduk dekat meja..ingatkan nanti ada waiter datang..
Rupanya kedai ni macam fast food..self service..order dekat counter..nanti baru dia hantar dekat meja..




Aku order fish and chips, wondermilk toffee kot, beli cupcakes..
Adik aku ambik kids menu fish and chips dapat la free air ribena satu..



4pcs = RM17


Bagi aku rasa cupcakes dia biasa je..frosting or buttercream dia manis sangat..
Tapi presentation memang cantik la..
Untuk main menu pulak more to western..
Kedai ni kalau nak lepak minum-minum memang best la..
Interior dia pun cantik..

Ada rezeki boleh datang lagi..

-Malynn-


No comments:

Post a Comment