Followers

Monday, March 17, 2014

TGI 1st Timer


Ini cerita awal bulan March hari tu..
Sebenarnya dah lama dah plan dengan adik aku yang kitaorang nak makan dekat TGI..
Dua-dua orang tak pernah makan dekat sini..
Kesian kan..hahaha

Kebetulan adik aku baru dapat duit banyak, dia cakap jom makan, dia belanja..
Tapi macam kesian pulak, biarlah aku tambah sikit..lagipun nak ajak abang aku satu family dan aku pun nak bawak family..
Jadi, estimated cost dalam RM400..half-half la..
Kebetulan pun birthday abang aku 6/3/2014..marilah kita celebrate sekali..

Sebenarnya la kan, family aku ni duduk dekat-dekat je..
Semua adik beradik area sini je..Klang, Subang, USJ, Saujana Putra, Bangi..
Cuma yang sulung dekat Ipoh..
Kalau lah kata nak berjumpa tu memang tak ada masalah la kan..
Tapi sebab semua pun busy dengan hal masing-masing, maka nak berjumpa tu hanya pada hari raya kalau buat Open House, atau time parents aku datang KL..
Semata-mata nak bergather memang tak la..
Aku selalu berharap family aku macam family Maria Elena atau Anak Cucu Tok Harun tu..
Seronok kan..close dan sporting sangat..
Tapi as usual, lain orang lain cara nya..



Baru bangun tidur dan pemalu dengan orang..

Eh, melalut pulak..
So, jumpa la dekat TGI Alamanda..
Senang,tengah-tengah..tak jauh dari rumah masing-masing..

Dah sampai tu..order la masing-masing..untuk 1st timer macam aku ni, aku order je apa yang nampak macam sedap..



Total harga semua adalah murah compared dengan yang expected..
Jadi, adik aku cakap biar dia bayar semua..
Terima kasih daun keladi la ye..nanti kaya, belanja lah lagi..

Untuk abang aku tu, Happy Birthday!




-Malynn-

No comments:

Post a Comment