Followers

Thursday, March 6, 2014

Red Card, Bangi

Kadang-kadang tu aku ni teringin nak makan western dan tak nak makan nasik..
Lepas survey-survey, orang cakap western dekat Red Card Bangi sedap..
Aku pun pergi la..kebetulan memang nak pergi Manjaku Bangi..nak beli pampers..
Dekat situ murah..beza harga dengan tesco dalam RM10-12.00 untuk size L 68keping..


Antara menu dekat sini, western foods..tapi ada jugak kalau nak nasi dan kuey teow..



Kedai ni agak besar..jadi banyak tempat duduk..aku memang cari tempat tersorok sikit sebab Adam ni tak duduk diam..jadi aku tak nak la kacau customer lain..tu yang kalau boleh nak duduk jauh daripada orang..


Order air Honeydew dan Mango..harga lupa..dalam RM4-RM7 kot..


Mashed Potato untuk Adam - RM5.00..tapi macam masin sikit..tak habis pun..


Aku order Olia Spageti kot nama dia- RM14.90..ok la..


Abu order Chicken Chop..harga lupa..rasa pun ok la..


Gambar adalah kelam kabut sebab nak kejar makan dan nak kejar Adam..

Overall, ok la kedai dia..harga pun tak mahal sangat..boleh try yang lain..orang cakap Pad Thai dia sedap..

-Malynn-

No comments:

Post a Comment