Followers

Thursday, March 27, 2014

Keranamu Nachos

Bila nak datang bulan, selalunya roh makan aku bermaharajalela..
Asyik nak makan je..nak makan pulak yang aku tak reti masak..
Kena makan dekat kedai..
Jadinya, hari tu aku nakkkk sangat makan Nachos dekat Chilis..
Teringat rasa dia masa makan dengan Khalida dulu..

Setelah berkira-kira, moh la pergi makan..lagipun weekend lepas pun memang duduk rumah je..
Lagipun nak cari remote control car untuk Adam..



Aku selalu berharap yang Adam akan tidur masa aku makan..so aku boleh makan dengan tenang..tapi selalunya tak pun, dia mesti akan jaga..huhu





Bagus, dia bagi untuk Adam menconteng..tapi tak lama pun bertahan sebab bila nampak sudu garpu, dia lagi suka dari crayon ni..


 Abu order burger..Old Timer Favourite kot namanya..sedap jugak..fries pun sedap..harga lupa..




Dan aku pulak, of coz la order Nanchos with Chicken..harga dalam RM25.00..nampak macam tak kenyang tapi aku berjaya makan separuh je..lebihnya tapau..


Sebab sedap sangat, up 2 gambar..hihi



Happy face for Nachos yang sedap..


Biasalah, baru nak makan, dah budak sebelah saya ni tunjuk-tunjuk ballon la..nak sudu la..nak minum la..
Tak pe lah anak, mama makan mana yang sempat je lah ye..

Untuk Adam aku order Macaroni & Cheese..dah dekat 2 minggu tak nak makan nasik..macaroni banyak pulak makan..

Total order dalam RM70 lebih..sebab Adam dapat makan free..so murah la..thanks Chilis..


-Malynn-

No comments:

Post a Comment