Followers

Sunday, April 4, 2010

Hujung Minggu

Cerita 1

Malam hari Jumaat, gi jual TV yang dah rosak tu pada sorg mamat ni lepas aku iklan kan kat Mudah.Com..Jual RM40 je..

Cerita 2

Hujung minggu hari tu, pagi2 gi Aerobik kat Tasik Shah Alam..gi sorang je..

Tak tau nape..aerobik ni dah tak seronok macam mase mule2 pegi dulu..ramai sangat orang..tempat tu dah jadi cam tak selesa..memang la percume..aku gi pun sebab percume..tapi bile dah ramai sgt yang gi..jadi tak best..pastu step same je..tak menarik dah..pastu aku just sambung dengan Tai Chi..then balik..

Balik rumah lak..basuh baju, kemas bilik..janji dengan Ran nak kuar kul 11 tapi aku minta lambat skit sebab tak sempat nak siap..

Kul 11.30 Ran datang amik aku..pastu gi kat Pak SU..tapi Pak Su tutup lak..so, decide gi Pak Li kat Seksyen 7..just order Chicken Chop..wah, finally dapat gak makan Chicken Chop tu sebab dah berminggu teringin nak makan tapi tak de geng nak gi..hihi

Pastu gerak gi Jusco Bukit Raja..=)

Cerita 3

Kat Jusco, terus gi tengok tiket..nak tengok citer "How To Train Your Dragon"...pegi2 je terus ade tiket kul 1.10pm..terus beli & masuk panggung..sit barisan 4 dari depan..tapi still ok la..

Hari tu tgk The Making nye cam biase je..

Sekali tengok, memang klakar habis..sgt2 excited aku tgk citer tu..finally, ade gak citer yg boleh buat aku ketawa & excited camtu..heee

Cerita 4


Akhirnye dah beli TV baru..jename memang ntah ape2..HITEC, 14"..harga RM179.00..jadi la asalkan ade TV sebab malam tadi nak tengok ABPBH..

So, everything goes fine for this week..

Cume Ahad aku gi ambil Laptop & Surat Exam PTD kat rumah abg aku..pastu jalan2 & shopping2 skit kat Alamanda..


Malynn:)

No comments:

Post a Comment