Followers

Monday, April 12, 2010

Outstation - Penang

Lamenye tak update blog ni..huhu..buzy amat..lagi pun bukan ade org nak bace pun kan..just untuk reference aku pada mase hadapan..hihi Ok, hari tu 7hb April 2010, aku memulakan perjalanan ke Penang sebab esoknye tu aku kene present untuk satu seminar kat USM Nibong Tebal..company aku branch kat sane yang buat..aku join je la..

4 jam perjalanan..boring giler..sampai sane, terus cari B-Suite Hotel..alhamdulillah..semua ok..jalan ok & tak sesat..
Pastu check in..tengok biliknye..punye la besar..banyak cermin..suke giler aku..tapi dok sorang2 pun tak tau nak buat ape..nasib boleh online..





Pas dah check in tu, dari bilik aku tu nampak kedai Kayu Nasik Kandar..sebenarnye aku memang dah lapo giler sebab tak makan dari pagi kan..
Last2 aku gi je la gamble kat kedai nasik kandar tu..bungkus je..wallah..memang sedap..hihi


Aku ni dah banyak kali try nasik kandar tapi semua tak kene dengan tekak aku..last2 yang kat Penang ni gak yang membuka selera aku..=p

Pastu, 2 hari kat sane just gi Seminar, melawat customer2 kat sane & jalan2 kat Quennsbay Mall..
Hari jumaat, rushing balik Shah Alam..on da way balik Ran message ajak makan..bestnye sebab aku memang dah kelaparan..balik je rumah, kemas barang untuk esok nye (sebab ade exam PTD)..pastu tidon..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment