Followers

Tuesday, May 18, 2010

BERUBAH!!!!

Betul-betul kene berubah sekarang ni..
Tetibe aku rase sangat menyampah dengan kerja aku sekarang..

Aku dah survey keje kat company lain..tengok cam ok tapi aku tak apply lagi..borang semua dah upload, just isi & hantar..

Aku bukan apa..yang aku tak puas hati..
Satu pasal gaji la..ciput giler..aku dah kerja kat sini bertahun tapi gaji naik secoek je..nyampah..
Dua pasal skop kerja aku ni..aku kan buat kerja luar tapi tetibe aku kene gi training untuk kerja orang2 kat dalam ni..bos aku cakap sebab aku banyak jaga government..dan sekarang government tengah nak upgrade sistem gune e-Perolehan..sepatutnye orang yang kene gi adalah Customer Service..sebab next time diaorang akan handle & liase dengan semua ni..tapi aku lak yang kene..nanti bile orang lain kene buat, maksudnye aku kene ajar & jaga diaorang lak..ntah ape2..geram aku..
Tiga ialah minggu ni adalah minggu malas aku so aku memang takde mood nak buat ape2 pun..just gi buang mase kat office..gi jumpe customer jap..pastu balik rumah tengok TV..
Serius mood aku dah hilang ke mane ntah..
Empat adalah bile 2-3 orang customer aku buat hal..salah order barang la..nak amik barang tapi tak bayar la..macam2..bile aku call, tak nak jawab..so, better aku just senyap..lantak korang la..order 200-300 je nak kecoh..orang lain order ribu riban takde hal pun..ni la problem company kecik2 ni..sibuk nak berniaga tapi tak tau rules..bankrap karang baru tau..

Next week aku cuti lame, padan muke diaorang..aku akna switch off handphone..so hidup aku aman..

Malynn:S

No comments:

Post a Comment