Followers

Sunday, May 16, 2010

Menghilang

Wah dah seminggu lebih rasenye aku tak update blog..
Actually last week adalah week yang sangat buzy..serius aku penat yang amatr sangat..tak cukup rest, tido, makan & etc..
Start isnin dengan meeting, selasa sampai khamis seminar dekat 3 tempat berbeza..
Jumaat lak treasure hunt (ni aku update nanti ye)..

Takde citer best nak citer sebenarnye..hihi
Cume mase seminar hari tu kat Fisher, ade mamat ni dari MARDI beria nak berkenalan dengan aku..haha..
Padahal aku tak jaga akaun MARDI tu..kawan aku yang jaga sebenarnye..sampai bile mamat ni nak balik, dia cakap boleh tak dia nak kad aku..kadang2 klakar lak..ye, kerja cam aku memang akan jumpe macam2 orang..kalo tak kuat iman & tak ingat tujuan sebenar aku pilih kerja ni memang la akan jadi macam2 benda buruk dari baik..

Pastu bile kat UKM KL seminar lak, aku boleh go on dengan orang2 kat sane dengan bestnye..siap cam kawan lame la..

Walaupun penat..tapi aku masuh hidup alhamdulillah..

Tak tau nak tulis ape..

Esok aku update yang treasure hunt tu ye..

Banya skit citer best..

Malynn:)

No comments:

Post a Comment